E-mail marketing az Ön számára: Stratégiák a sikerhez
Egy nagyszerű módja annak, hogy több rajongót építsen webhelye vagy webhelyei számára, az e-mailen keresztüli marketing. Küldhetsz e-maileket az embereknek a webhelyeden lévő frissítésekről, vagy csak egy általános üdvözletet általában. Sok minden van, amikor az e-mail marketingről van szó, ezért menjen előre, és olvassa végig ezt a cikket, hogy lássa, mit tanulhat a témáról.
Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, győződjön meg róla, hogy olyan követő e-mailt küld, amely tartalmaz egy boldog születésnapi üzenetet. Az e-mailbe foglaljon bele egy olyan kérést, amely azt mondja ennek a személynek, hogy menjen el egy adott helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely közli vele, hogy a linkre kattintva előfizetővé válhat.
Minél könnyebb feliratkozni az e-mail hírlevelére, annál több feliratkozója lesz. Ha fizikai boltja van, vásárláskor kérje el vásárlóitól az e-mail címüket. Ha weboldalon árul, kérje el a címüket, amikor készek a pénztárhoz fordulni.
Az e-mail fejlesztésénél vegye figyelembe, hogy a legtöbb e-mail olvasó szoftverben mekkora az előnézeti ablak. Ha az e-mailje jóval meghaladja ennek az előnézeti ablaktáblának a méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan kizárólag ebben az előnézeti ablakban olvassák az e-maileket. Azokat az információkat, amelyek kívül esnek a fájdalmas terjedelmen, az olvasója talán egyáltalán nem is látja.
Ahhoz, hogy minden egyes e-mailben egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, tartsa marketingüzeneteit röviden és tömören. Minden e-mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket szabad tartalmaznia, amelyek teljesen relevánsak az üzenet szempontjából. Egy tömör, de meggyőző e-mailt könnyebben befogadnak az olvasók, mint egy szeles üzenetet, amely túl sok pontot próbál erőltetni.
Óvakodjon attól, hogy mellékleteket csatoljon az e-mail marketingjéhez! A mellékleteket tartalmazó tömeges e-maileket a legtöbb spamszűrő azonnal spamként gyanúsítja. Emellett manapság sokféle számítógépes rosszindulatú programot és vírust hordoznak az e-mail mellékletek, és az emberek tisztában vannak ezzel. Az Ön e-mailjét az a veszély fenyegeti, hogy azonnal törlik, ha meglátják a mellékletet, anélkül, hogy elolvasnák.
Használja a megfelelő betűtípust a megfelelő üzenethez. A betűtípusnak jeleznie kell a stílusát és az e-mail üzenetét, és nem szabad olyan üzenetet közvetítenie, amelyet nem szeretne elküldeni. Válasszon inkább egy egyszerű és népszerű betűtípust, mint egy olyat, amelyről úgy gondolja, hogy nagyon menő, de nem biztos, hogy mindenkinek megvan.
Próbálja meg keverni a formátumot, hogy személyesebb legyen. Például megfontolhatja, hogy HTML helyett egyszerű szöveget használjon. Ha ezek az e-mailek jól vannak megírva, egyszerűbbnek és bensőségesebbnek fognak tűnni. Ez lehetővé teszi, hogy ügyfelei érzelmesebbnek érezzék az Ön által kínált termékeket vagy szolgáltatásokat.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatni kell velük, hogy mire számíthatnak. Mondja el a feliratkozóknak, milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről, és milyen típusú közleményeket fog küldeni nekik. Ha számítanak az Ön által küldött levelek mennyiségére, kisebb valószínűséggel lesznek frusztráltak és iratkoznak le.
Most, hogy már sokat olvasott az e-mail marketingről, sokkal magabiztosabbnak kell éreznie magát azzal kapcsolatban, hogy ez a téma hogyan segíthet Önnek sikeressé válni. Szeretne pozitívan gondolkodva belemenni egy ilyen témába, mert amikor ezt teszi, és alkalmazza mindazt, amit tanult, a siker könnyen jön.
budapest bank lola, istvándy pincészet étlap, haraszthy, pince pók, badacsonyi ürmös bor, battonage, astoria posta, váli pincészet, váli péter, chateauneuf du pape, prosecco bor
budapest bank lola, istvándy pincészet étlap, haraszthy, pince pók, badacsonyi ürmös bor, battonage, astoria posta, váli pincészet, váli péter, chateauneuf du pape, prosecco bor