Első lépések az e-mail marketinggel: tippek a sikerhez
Hallott már az e -mail marketingről, de nem tudja, mit jelent? Nincs egyedül. Sokan nem igazán ismerik az e -mail marketinget. Ez hamarosan megváltozik az Ön számára. A következő cikkben módszereket talál, amelyek segítséget nyújtanak az e -mail marketing hatékony használatában.
Mielőtt e -maileket küldene előfizetőinek, próbálja meg tudatni velük, hogy mit fognak küldeni nekik, és milyen gyakran várhatják el öntől a híreket. Így tudják, hogy mikor kell számítani az e -mailjeire, és megakadályozhatják, hogy azok automatikusan a spam mappájukba kerüljenek.
Ha rendelkezik képekkel vagy grafikákkal, tegye azokat az e -mail bal oldalára. Ügyeljen arra, hogy a cselekvésre ösztönző elem mindig ezen az oldalon legyen. A kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez az Ön termékére, szolgáltatására vagy webhelyére, mint bárhol máshol.
Miközben az e-mail marketinget az értékesítések javítására szeretné használni. Az egyetlen módja annak, hogy rávegyük a potenciális ügyfeleket az Ön e -mailjeire, ha meggyőzzük őket értékükről. Ehhez az e -mailjeinek mindig konkrét, hasznos információkat és releváns linkeket kell tartalmazniuk, nem csak általános értékesítési dolgokat.
Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonnal nézik az internetet ahelyett, hogy számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, ezt úgy kell megtenni, hogy a kiküldött e -mailek szélessége könnyen látható legyen mobiltelefonon. Arra is ügyeljen, hogy ugyanezt tegye a céloldalával.
Győződjön meg arról, hogy e-mail-feliratkozói pontosan tudják, mit várhatnak Öntől. Ennek kiváló módja az, hogy minden új előfizetőnek küldött első e -mailje alapértelmezett információs üzenet. Meg kell határoznia, hogy milyen tartalmat kíván küldeni nekik, és jeleznie kell az üzenetek gyakoriságát is.
Tegye közzé hírlevelének grafikus és animációs verzióját a webhelyén. Ezután küldje el e-mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Ez elég egyszerűvé teszi az e-mailjeit ahhoz, hogy ne kerüljön átirányításra a spam mappába, és arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassák meg webhelyét.
Annak érdekében, hogy elhárítsa a spammel kapcsolatos aggodalmakat, és biztosítsa, hogy az előfizetői listán senki ne legyen véletlenül, fontolja meg a kettős feliratkozási stratégia alkalmazását. Az első üzenetnek valamilyen további műveletet kell követelnie, például válaszolnia kell vagy rá kell kattintania egy linkre, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az olvasó szeretne további e-maileket kapni.
Minden marketinges e-mail alján helyezzen el egy linket, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy könnyen leiratkozhassanak. Ha valaki nem akarja megkapni az üzeneteit, akkor egyszerűbb módja annak, hogy leiratkozzon, és nem a spam mappába kerül. Ezenkívül segít megvédeni hírnevét olyan vállalkozásként, amely tiszteletben tartja ügyfeleit.
Nagyon fontos, hogy bárki engedélyét megszerezze, mielőtt levelezést küldene e -mailben. Ha ezt nem teszi meg, előfordulhat, hogy az emberek nem bíznak önben, és emiatt rosszul néz ki a vállalkozása. A spameléssel kapcsolatos túlzott panaszok miatt egyes internetszolgáltatók is tilthatják az összes üzenetet.
Tesztelje e-mail marketingjének küldését a hét különböző napjain és a nap különböző időpontjaiban. Látni fogja, hogy a különböző időpontok és dátumok növelik vagy csökkentik az e -mailek nyitott arányát. Jegyezze fel a hét legjobb időpontja/napja keverékét, és tervezze meg a legfontosabb e-mail marketing kampányait, amelyek ezekben az időszakokban jelennek meg.
Összefoglalva: valószínűleg azért jutott el ehhez a cikkhez, mert kíváncsi volt az e -mail marketingre és annak tartalmára. Most, hogy elolvasta a fenti információkat, az e -mail marketing szakértőjévé válik. Előfordulhat, hogy ez a technika valóban segíti vállalkozását vagy termékét.