Cikk Marketing Tanácsok, amelyek könnyen követhetők
Egyre több vállalkozás támaszkodik az internetes forgalomra, hogy új ügyfeleket szerezzen. Reálisabb elfogadni azt a tényt, hogy önnek kell megtudnia, hogyan kell ezt megtenni, majd maga tegye meg, vagy béreljen fel olyanokat, akik képesek rá. Olvassa el az útmutatást arról, hogyan építheti fel online üzletét a cikkmarketing segítségével.
Amikor webhelyét az interneten értékesíti, fontos, hogy ne hozzon létre sok irreleváns cikket, amelyek tele vannak különböző linkekkel az adott webhelyre vagy blogra. Ez nemcsak a legtöbb olvasót azonnal elűzi, hanem a legtöbb könyvtár teljesen megtiltja a szolgáltatások újbóli használatát.
Győződjön meg arról, hogy cikkei tartalmazzák az olvasó által keresett információt. Az egyszerű cselekedet, ha rengeteg töltőanyaggal ismétli a kulcsszavakat, anélkül, hogy valódi tartalmat tartalmazna, amit az olvasó szeretne, a gyors útra visz. A cikknek olyannak kell lennie, amelyet az emberek el akarnak olvasni.
Vizsgálja meg az írót. Ha másoknak kiszervezi az írását, ellenőrizze őket következetesen. Biztosnak kell lennie abban, hogy írásuk egyedi és eredeti. Keresőmotor segítségével nézze meg munkáinak darabjait, mivel nem szeretné, hogy a neve szerepeljen másolt vagy eredetin kívül.
Győződjön meg arról, hogy összekapcsolja a fő cikket az összes többi cikkével. Vissza tudja hozni a forgalmat, és az eredeti cikk megjelenik a keresőmotorok indexében.
Amikor először kezd hirdetéseket írni, nagyszerű úgy írni őket, mintha cikket írna. Ennek az az oka, hogy az emberek azonnal leállnak, amikor hirdetéseket látnak, és nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, látni fogják, hogy ez egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel vásárolják meg, amit eladnak.
Ne próbáljon olyan témához írni, amely nem érdekli. Írásából kiderül, hogy nem igazán törődött a létrehozott tartalommal. Minél jobban törődik a tartalmával, annál inkább az olvasók elé kerül. Sokkal könnyebb olyan témáról is írni, ami érdekli.
Bővítse sikereit cikkével, ha közzéteszi a közösségi oldalakon. A közösségi média sikeres eszköz lehet a cikkmarketingben, mindaddig, amíg nem teszi közzé cikkét. A közösségi média nagyon kényelmes, ha már a mindennapi élet részeként használja, nem kell további időt és energiát töltenie, mert már személyes célokra látogatja az oldalakat!
A cikkmarketing közötti verseny éles lehet. Mindenki, aki marketingel, azt akarja, hogy az ő cikke kapja a legnagyobb figyelmet, és mindenki, aki már készített cikkeket. Mivel a nagy mennyiségű cikknek, amely már kint van, meg kell tennie, hogy a fogyasztó bizonyos módon észrevegye a cikkét.
Használhatja a népszerű cikkoldalakat, például az Ezine-t, hogy egyedi, jól megírt cikkeket tegyen közzé a vállalkozásával kapcsolatban. Növeli a webhelyére mutató linkek számát, és jobb hírnevet szerez saját területén. Győződjön meg arról, hogy a cikk hasznos információkat tartalmaz, és nem csak a hosszú hirdetés! Életrajzi adatait mindig a kiválasztott oldalra mutató hivatkozással, a releváns kulcsszavak 2–3% -os arányával adja meg.
A gyakorlat nagyon jó módja annak, hogy valaki fejlessze cikkírással kapcsolatos írási készségeit. Ha olyan gyakorlati cikkeket ír, amelyeket valójában nem készítenek, hanem tanulási eszközként használnak, különféle stílusokat és képleteket lehet kipróbálni, hogy megérezzék azokat, mielőtt bárki látná.
Szánjon időt és tanuljon meg mindent, amit a marketingcikkekről tudni kell. A vállalatnak nyújtott pozitív előnyök meglephetik.