Cikk marketing tanácsok, amelyek segítenek a sikerben
Sok más ember hallotta már a cikkmarketinggel kapcsolatos észrevételeit, de itt az ideje, hogy megismerje, és saját szakértője legyen. Bár ez további elkötelezettséget igényelhet, mindenképpen visszakapja, amit belefektetett. Ez a cikk számos hasznos tippet tartalmaz az Ön számára.
Használja a "speciális keresés" opciót a keresőmotorján, hogy a legjobb eredményt érje el a kereséshez. Ez különösen akkor hatékony, ha akadémiai kutatást végez egy cikkért. A "keresés egy webhelyen vagy tartományban" opcióba írja be a ".gov" vagy ".edu" szót. Ez a művelet csak az ilyen befejezésű webhelyek eredményeit vonja le. Ez biztosítja, hogy a keresési eredmények tudományos vagy jogi forrásokból származzanak, ami elengedhetetlen egy papír vagy hivatalos folyóirat megírásához.
Indítson blogot a vállalat webhelyén. Ez a blog hasznos információkat tartalmazhat és kell is tartalmaznia azok számára, akiknek szüksége lenne az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira. Ha az Ön által megadott információk átgondoltak és informatívak, akkor újra és újra visszatérnek a webhelyére, hogy megnézzék, mit írtak még.
Ne hamisítson! Ha véleményt akar írni egy termékről, először tesztelje. Az olvasók képesek lesznek megmondani, hogy hazudik, és ha nem tudják, akkor biztosan tudni fogják, mikor tapasztalataik semmihez sem hasonlítanak. Ha tisztességtelen, akkor elveszíti azokat az ügyfeleket, akik megszerzéséhez olyan keményen dolgozott.
Próbáljon kiemelni egy problémát, és kínáljon megoldást minden írott cikkében. Ha részletesen leírja az olvasók által felvetett problémát, akkor megoldást kínál nekik, drámai módon megnövelheti a cikk által generált leadek számát. Egy hasznos cikk azt is eredményezi, hogy több látogatója hivatkozik a cikkre.
Amikor maguk írják a cikkeket, el kell felejtenie a cikk marketing stratégiáját. Felejtse el, hova küldi be a cikket. Felejtse el azokat az új olvasókat, akiket remélni szeretne. Felejtse el a kulcsszavakat. Amikor ír, ne csináljon mást, csak írjon. Rengeteg idő lesz a cikk elkészülte után, hogy módosítson és stratégiázzon. Amíg ír, csak az új tartalmaira koncentráljon.
Miután elkészült egy cikk, tegyen egy erőforrás mezőt az oldal végére, felszólítva az olvasókat, hogy vegyenek részt benne. Győződjön meg róla, hogy tartalmaz egy linket a vállalata webhelyére. Ez tevékenységet és remélhetőleg jövedelmet generál a személyes vállalkozásai számára, és növeli a tudatosságot arról, hogy ki és mit csinál.
Sok cikk marketingszakember megpróbál igazán divatos lenni szövegében. Sokkal inkább úgy írnak, mint egy költő, mint aki forgalmat próbál elérni, és a végeredmény egy vékony olvasóközönség, amely nem igazán tudja közvetíteni azt, amit az író próbál közvetíteni. Legyen nagyon közvetlen a stílusában, amikor megpróbálja az embereket a webhelyére vagy más termékére vonzani.
Jól kell ismernie az internetes marketinget és a keresőoptimalizálást. A keresőmotor-optimalizálás révén az információk a keresési oldalak tetejére kerülhetnek, ami elősegítheti a láthatóságot. Ha közzéteszi, és nem csinál többet, akkor nem jönnek el. Közvetlennek kell lennie, és szilárd célokat kell szem előtt tartania.
A cikkek készlete nagyszerű ötlet, ha marketing szakemberré akar válni. Soha nem tudhatja, mikor lesz szüksége extra tartalomra egy új kampányhoz vagy egy régi kampány kibővítéséhez, ezért ne felejtse el a füleket tárolni a gyorsítótárban, és tartsa rendezetten, hogy könnyedén megtalálhassa a tartalmat és kijusson a nyilvánosságnak.
Összegzésképpen elmondható, hogy most számos hasznos tippet kapott a cikkek marketingjével kapcsolatban. Bár lehet, hogy már tudott ezekből az információkról, reméljük, hogy vagy megerősítette jelenlegi ismereteit, vagy valami újat tanult. Használja ezeket az információkat, és legyen saját sikereinek irányítója.