Útmutató kezdőknek irodaszer és irodabútor cikk marketinghez
Készen állsz, amikor bekopog a lehetőséged? A legtöbb ember erre hangsúlyozott igennel válaszolna, de az az igazság, hogy a legtöbb nem áll készen. Amikor lehetősége van webes vállalkozás létrehozására, győződjön meg róla, hogy mindig felkészült. Olvassa el az ebben a szövegben található tippeket az irodaszer és az irodabútor cikk marketingjéről, és tanulja meg, hogyan készülhet fel az előttünk álló útra.
Ha növelni szeretné annak esélyét, hogy cikkét keresések alapján találják meg, ne kövesse el azt a hibát, hogy több helyen is közzéteszi. Sokkal jobb, ha egyszer közzéteszi, egyetlen URL alatt, és más helyekről származó címkékkel linkeli. Ennek oka, hogy a Google az oldalak rangsorolásának módját a keresések során az egyetlen oldalra mutató linkek számán és minőségén alapul. Minél többször jelenik meg az oldala, annál több helyen halmozódnak fel ezek a linkek, és annál gyengébbek lesznek a keresési eredményei.
Lépést tartani az iparág trendjeivel, hogy naprakész maradjon és javítsa az általános vásárlói elégedettséget. Próbáljon meg minél több cikket elolvasni, amelyek az üzleti élethez kapcsolódnak, hogy megérthesse, hogy egyes aktuális események hogyan befolyásolják az ügyfelek termékének vagy szolgáltatásának megvásárlását. Ez mindenkor elősegíti vállalkozásának fejlődését.
Mindig győződjön meg arról, hogy használja a helyesírás-ellenőrzési funkciót, mielőtt bármilyen tartalmat beküldene a webhelyére. Nagyon kínos lenne egy minőségi termék és egy remek webhely, és akkor engedjék meg, hogy az emberek diszkontáljanak, mert olyan egyszerű problémákkal küzdenek, mint a helyesírás.
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne dobjon fel termékeket minden cikkben. Az emberek minőségi cikkeket fognak olvasni, de a folyamatos marketingbe belefáradnak. Ha a cselekvésre ösztönzést minden negyedik vagy ötödik cikkben felteszi, az több konverziót eredményezhet, mint ha minden bejegyzésben veri a marketing dobot.
Használja előnyére a közösségi médiát. Minden olyan Twitter- vagy Facebook-fiók, amelyhez hozzáfér, nagyszerű lehetőség az új olvasók vonzására. Egyszerűen tegyen közzé egy frissítést minden alkalommal, amikor új cikket tesz közzé, hogy felhívja a követői figyelmét. Megkérheti olvasóit is, hogy osszák meg cikkeit az általuk ismert személyekkel, hogy a hálózat növekedhessen.
A webes cikkek többsége nem lehet hosszabb 400-600 szónál. Az online olvasóknak nem valószínű, hogy van türelmük átgázolni a szó ezreit egy témában. Legyen rövid és frappáns. Vezessen le a fő szempontjával, hogy az olvasók legalább megkapják az alapokat.
Képek felvétele a cikkbe nagyszerű módja a nagyobb figyelem felkeltésének. Az olvasók szeretik, ha vizuálisan kísérik az olvasott szöveget. Győződjön meg arról, hogy az Ön által használt kép olyan, amelynek használatához engedélye van, és a forró linkelés helyett a saját fiókján tárolja képeit.
Válasszon egy cikket a cikkéhez, amely arra összpontosít, hogyan segítsen az embereknek. Kérdések megválaszolása, problémák megoldása vagy valamiről "útmutató" megírása megmutathatja másoknak, hogy jártas az iparában. Az emberek szeretnének hozzád fordulni és többet megtudni rólad, ha úgy érzik, hogy tudsz segíteni nekik.
Most, hogy elolvasott néhány remek tippet az irodaszer és irodabútor cikkek marketingjéről, most kissé felkészültebb a feladatra, mint tegnap volt. Azonban még hosszú utat kell megtennie. Először kezdje el e módszerek elsajátításával, majd folytassa a bővítést onnan. Soha ne hagyja abba az irodaszer és irodabútor cikkek megismerését, ha sikeres webes vállalkozást szeretne vezetni.