seo agency

Google Seo Keresőoptimalizálás Budapest

Google Seo Keresőoptimalizálás Budapest

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban

2020. október 07. - Jozsef.Nemeth

Elmondható, hogy a digitális piac folyamatosan bővül, ezzel együtt pedig a konkurenciák száma is. A verseny kiélezett, és mindenki piacvezető akar lenni a saját területén, Elsőként azt szükséges meghatározni, hogy mely célokat szeretnénk elérni és milyen eszközökkel.

 

A SEO nem csak kulcsszavak és szövegek összessége, így ezt feltételezni nem szabad.

 

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban lépései közé tartoznak a közösségi média és kommunikációs csatornák is. A közösségi média és ezen belül a YouTube, Pinterest, Facebook, keresőoptimalizálásáról olvashatsz bővebben ebben a cikkben.

 

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban és a közösségi média viszonya

ez egy külső jel

képes megmondani, hogy mások is jónak tartanak – e

legkevésbé manipulálható SEO jel

 

Ott regisztrálj ahol minimum havonta tudsz frissíteni és visszamutató linkeket készíteni.Amennyire tudod a márkanevedre optimalizáld ezen oldalakat.Ha nem használtad még az adott csatornát akkor legalább az alapok legyenek rendben.

kép

bemutatkozó szöveg

1 -2 bejegyzés

Tartalom elkészítése

keresőoptimalizálás a gyakorlatban

keresőoptimalizálás a gyakorlatban – közösségi média

stratégia piacfelmérés

mire van igény

mi az emberek problémája

mire várnak megoldást

erre lehet kialakítani akár terméket akár szolgáltatást

a piacfelmérésben kapott adatokra építve kommunikáljunk

A keresőoptimalizált tartalom készítése egy másik cikkemben található

kommunikációs csatorna választása melyet belinkelünk a weboldalunkba

 

Ezen csatornák választásánál figyelembe kell venni, hogy desktopra vagy mobilra van optimalizálva a honlapunk.A legtöbb honlap ma már responsive típusúak.

 

Ez annyit tesz, hogy minden képernyő méreten megfelelően néz ki az oldalunk.

 

A következő fejezetben bemutatom milyen arányban használják az emberek a desktop vagy mobil oldalakat a Google szerint.Ezt is figyelembe véve tudod alkalmazni a keresőoptimalizálás lépéseit a gyakorlatban.

Google és a keresőoptimalizálás gyakorlatban

A keresésből 65-en fognak valamilyen organikus találatra kattintani. Míg mobilon 100-ból csak 40-en. A maradék 60 kattintásból 2-3 megy fizetett hirdetésre, a többi viszont kattintás nélküli keresésben végződik.

 

Tehát a teljes átkattintási arány desktopon több mint 50%-kal magasabb mint mobilon.

 

A keresőoptimalizáláshoz szorosan kapcsolódó kifejezésekre desktopon kerestek a látogatók, míg az inkább szórakozáshoz kötődő kifejezéseket mobilon keresték az olvasók.

 

Ennyi kitérő után lássuk gyakorlatban a közösségi média keresőoptimalizálását röviden.

 

Közösségi csatornák és keresőoptimalizálás a gyakorlatban

Kommunikációs csatornákat a mai világban szinte tilos kihagyni mert mindenki számára elérhető.

Ezek lehetnek:

 

Facebook

YouTube

Kevesebb vállalkozó van rajta

Instagram

Fiatalabb korosztályt lehet elérni vele

Pinterest

90% női követő, 10% férfi

Twitter

Inkább angol anyanyelvű

Linkedin

 

Szakmai weboldal, szakértőként kell szerepelni rajta

Indulásnál egyet válassz ahol a célpiacod van.Bármilyen cikk vagy csatorna létrehozásánál a titok, a rendszeresség és elegendő sok kommunikáció.

 

A következő fejezetben a Facebook keresőoptimalizálás beállításait mutatom be röviden.

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban Facebookkal

Legyen célod a Facebook használatával. Pl lájkoltatás, hozzászólás, interakció. A legfontosabb, hogy tesztelj.

 

milyen típusú posztok jönnek be (kép, szöveg, stb)

milyen típusú képeket szeretnek az emberek

milyen szöveg milyen stílusú

legyenek e ikonok, képek

hosszú vagy rövid szöveggel legyenek a posztok

mikor érdemes posztolni

posztolt kép mérete legyen 1280 x 762

 

A már posztolt linket vagy képet a Facebook sharing debugger programmal tudod javítani.

 

A következő fejezetben a YouTube keresőoptimalizálását mutatom be a gyakorlatban.

YouTube keresőoptimalizálás a gyakorlatban

Amikor a SEO és az ezzel kapcsolatos folyamatok kerülnek terítékre, sokszor fogalomzavar övezi ezt a területet. Manapság a SEO, azaz a keresőoptimalizálás a gyakorlatban, egy sikeres vállalkozás marketing stratégiájának egyik fontos eleme.

 

Sokszor tartják valamiféle túlértékelt, felkapott trendnek.A vállalkozások típusa és száma napról napra növekszik.

Ehhez hozzá tartozik a videó készítés felvétel folyamata is.

 

A legnagyobb tévedés YouTube csatorna építésével kapcsolatban. A feliratkozók hozzák a megtekintéseket. Ez nem igaz. Nem a feliratkozók lesznek az elsődleges látogatói forrás.

 

Youtube keresőoptimalizálása a gyakorlatban

YouTube keresőoptimalizálása gyakorlatban

nem mindenkit kell a videókkal elérni hanem a célpiacot

az a legjobb videó amelyik a legtöbb nézési időt generálja

saját csatornán belül tudod kategóriákra bontani a videóidat

akár Google fiókoddal belépve is tudod szerkeszteni a csatornádat

 

3 alapvető videó formátumot különböztetünk meg a keresőoptimalizálás szemszögéből.Ezek lehetnek:

egykamerás felvétel

kevés vagy egyáltalán nem igényel utómunkálatot

képernyő videók

képernyőfelvétel vagy diavetítés. utómunkálatot igényel

felépített videó

szakmai tevékenységet igényel

 

Az egyik típust választva állandóságot biztosítunk a felhasználóknak.

4 fő látogatószerző forrása van ennek a rendszernek.Mind a 4 típus különböző fajtájú videót igényel.Ezek lehetnek:

 

Youtube keresőoptimalizálás a gyakorlatban - kulcsszavak

keresőoptimalizálás a gyakorlatban – kulcsszavak

YouTube kereső

kimondottan YouTube keresőoptimalizálásra való

javasolt videók, javasolt videók melyre nem vagy feliratkozva

A javaslatok között jelenjen meg és így próbálunk nézőket szerezni. Legyen tisztában vele egy új látogató, hogy hová került mi ez a csatorna.

valakivel közös videót készítesz és egymás csatornáit ajánljátok

a meglévő feliratkozókhoz kommunikálunk

fizetett reklám

fizetett videó hirdetés

youtube keresőoptimalizálás a gyakorlatban

YouTube keresőoptimalizálás a gyakorlatban

YouTube videók feltöltéséhez javaslatok

keresőoptimalizálás a gyakorlatban a video adatait is tartalmazza

a keresőoptimalizálás gyakorlati lépése a kulcsszó elemzés

youtube kártya fontos keresőoptimalizás a gyakorlatban lépés

YouTube kártya fontos keresőoptimalizáló gyakorlati lépés

cím

Legyen bulváros amennyire csak lehetséges.Legyen benne a kulcsszó + kattintásra ösztönző szó.Ez nagyon fontos a keresőoptimalizálás gyakorlati lépései között.

leírás

Semmi extra + linket is bele rakhatsz.Legyen benne a kulcsszó és legyen érdeklődést felkeltő.

címkék

Nagyon fontos elem. A videó témájához tartozó és el is hangzik benne. Akár 16 – 18 címkét is adhatsz a videóhoz. Legyen benne a kulcsszó és annak minden változata.

lejátszási listák

index kép

Nagyon sok múlik rajta Legyen figyelemfelkeltő és bulváros egy picit.Felirattal is jól működik.

záró képernyő

alapból 20 másodperc van beállítva

kártyák

pl kiválaszthatod, hogy a videó mely másodpercében jelenjen meg

 

Összefoglalva mi kell a YouTube – nak

interakció gomb használata fontos keresőoptimalizálás gyakorlati lépéseihez

interakció gomb fontos a keresőoptimalizálás lépésinél

nézettséggel eltöltött idő

reakció like, dislike (kedvelő, elutasító)gomb megnyomása

hozzászólás

feliratkozás

egy videó egy gondolat

érdeklődés fenntartása

 

Vagy a nézési időt vagy a reakciót kell növelni.Rendszeres feltöltés jobb kommunikáció a feliratkozókkal.

 

A következőkben az Instagram keresőoptimalizálásáról lesz szó gyakorlatban.

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban Instagram posztokkal

Napi 2- 3 posztolással minimum számolnod kell. Ez alatt nem ajánlom, hogy elkezd.A látványra nagyon nagy hangsúlyt kell fektetni.

 

Személyes képek használata ajánlott.Képek, termékek, idézetek nagyon szépnek és látványosnak kell lenniük. Kettős keresztet kell használni amit az Instagram a feltöltésnél felajánl.

 

kettős kereszt a keresőoptimalizálás gyakorlati lépéseihez

kettős kereszt a keresőoptimalizáláshoz

A következő fejezetben a Pinterest keresőoptimalizálásáról olvashatsz.

 

Pinterest keresőoptimalizálása a gyakorlatban

Kik és hogyan használják? Bemutatom a pinterest alap keresőoptimalizálás szabályait.

 

Elsősorban nők használják. Könyvjelzőként használják, úgy mentik el a képeket a weboldal könyvjelzőjébe.

 

Kettő fontos dolgot kell megoldani ezen a felületen

 

rendszeresen kell posztolni

keresés

pinterestkulcsszo

pinterest keresőoptimalizálása gyakorlatban

Hogy mit és hogyan kell posztolni azt itt röviden leírom.

Kapsz egy piacfelmérést arról, hogy mi érdekli azokat a személyeket akik a te fiókodat (képeidet) nézegetik. Ezzel az információval tudsz esetleg cikket írni a weboldaladra a képpel együtt. Majd a képet linkelni a pinterestbe.

 

Keresés

A keresésekre kell tudni megjelenni. Több interakciót kell kiváltani a felhasználóból. így jó eséllyel megjelenik a te képed a felhasználó idővonalán.

 

A leírás hasonló legyen mint a weboldalak meta leírás tulajdonságai.

Egy táblába 10 – 15 képet tegyél bele. Egy kép mehet több táblába is. Ha esetleg nincs képed a pixabay – ről tudsz ingyen letölteni.

 

Képfeltöltés folyamata:

 

A képfeltöltés folyamata, hogy először töltsd fel a képet a weboldalra majd linkeld be a pinterestbe.

A pinteresten jobban megosztják a hosszúkás 1100×785 méretű képeket.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://googleseokeresooptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr3816230666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása