seo agency

Google Seo Keresőoptimalizálás Budapest

Google Seo Keresőoptimalizálás Budapest

A keresőoptimalizálás alapjai

2020. szeptember 28. - Jozsef.Nemeth

Vajon mik lehetnek a keresőoptimalizálás alapjai? Van-e pár olyan lépés vagy beállítás, amit az ember ha megcsinál a honlapján, akkor jobb eredményekre számíthat?

Vagy akár megfordítva, mik azok az alaplépések, amiket ha nem csinálsz meg, akkor nem igazán fognak jönni az eredmények?

Ebben a cikkben szeretném megmutatni neked azt a legelső, legfontosabb lépést, ami a tapasztalatom szerint az igazi vízválasztó a keresőben sikeres és sikertelen honlapok között.

Fontos! Attól, hogy a keresőoptimalizálás alapjairól, vagy igazából alapkövéről lesz szó, ez akkor is segíthet neked, ha már nem vagy kezdő. Nagyon sok, régebbi honlapnak segítettünk már azzal, hogy rendbe tettük ezt az egyetlen dolgot.

Keresőoptimalizálás alapjai: technika vagy nem technika?

 

Amikor a keresőoptimalizálásról kérdezel valakit, aki általában keresőoptimalizálással foglalkozik, akkor valószínűleg azt fogja neked mondani, hogy ez egy technikai dolog. Beállítások az oldaladon, vagy számodra érthetetlen kifejezések, amit a honlapod kódjában rendbe kell rakni, hogy a Google szeressen.

 

Sokak szerint a keresőoptimalizálás technikai dolog

Ha a keresőoptimalizálásról kérdezel valakit, aki milliókat költött már a honlapja optimalizálására, és esetleg még mindig nem elégedett az eredménnyel, akkor az ő szájából is úgy tűnhet, hogy a sikeres keresőoptimalizálás szintén csak technikai részleteken múlik.

De akkor miért van az, hogy technikai analfabéta oldalak is ott lehetnek a keresési találatok elején?

És egyáltalán semmi lehetősége sincs valakinek, aki csak a saját szakmájához ért, előre kerülni a keresőben?

A keresőoptimalizálás alapja

Én ezzel szemben azt látom, hogy az igazán sikeres keresőoptimalizálás csak kb. 20%-ban technika, a maradék 80%-ban pedig józan ész.

 

A technika mögött ott az ember, a józan ész és a tartalom

Sikeres keresőoptimalizálás alatt nem feltétlenül azt értem, hogy egy kulcsszóra jó helyezést érsz el, hanem hogy az üzleti céljaidat a legjobb megtérüléssel segíti a keresőoptimalizálás – és ez a kettő nem feltétlenül ugyanaz.

Rengeteg cikket találsz itt ezen a honlapon, ahol a technikai dolgokat vagy akár a józan ész oldalát mutatom be. Hadd mondjam el most azt az egy tényezőt, amit megfigyeltem minden sikeres honlap esetében.

A legnagyobb vízválasztó kérdés a keresőben sikeres és sikertelen honlapok között az, hogy mennyire képesek pontosan meghatározni és beállítani a honlap témáját. És beállításnál nem (csak) arra gondolok, hogy technikailag. Hanem úgy egyáltalán.

Te hol jársz most?

Kérlek nézz rá erre a honlapra (honlaprafel.hu) most két másodpercig, és próbáld meghatározni, hogy miről szól.

Akárhonnan érkeztél, ha még sosem találkoztál velem is valószínűleg azonnal leveszed, hogy Keresőoptimalizálás és WordPress a két fő téma.

Ha csak egyszer is jártál már a honlapomon, vagy láttad a főoldalt, akkor pedig semmi kétséged sincs efelől. És hidd el, a Google-nek sem.

 

Ne hagyd, hogy a látogatónak vagy a Google-nek egy útvesztő legyen a honlapod

Ennek nem sok köze van a technikához

Tudod miért mondom, hogy ennek első körben nem sok köze van a technikához?

Mert amikor a keresőoptimalizálás alapjairól van szó, a legtöbb vállalkozónak, akikkel találkozom, nem is az okozza a legnagyobb gondot, hogy hogyan állítsák be a témájukat a honlapjukon – ami már legalább részben technika.

Sok honlap tulajdonosa már ott elakad, hogy ő maga meghatározza a honlapja témáját.

A bejegyzés trackback címe:

https://googleseokeresooptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr1216218286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása