seo agency

Google Seo Keresőoptimalizálás Budapest

Google Seo Keresőoptimalizálás Budapest

A keresőoptimalizálás alapjai

2.rész

2020. szeptember 28. - Jozsef.Nemeth

Mutatok erre egy példát

Mondjuk gyerekruhákkal foglalkozol. Megnézed az AdWords Kulcsszótervezőben, hogy a “gyerekruha” szóra havonta 1600-an keresnek. Ez vonzónak tűnik.

 

Mi is az a gyerekruha?

De hadd tegyem fel neked a kérdést! Mit csinálsz pontosan? Mit fogok találni a honlapodon?

Csak gyerekruha témában több tucat lehetőséget tudok elképzelni, és igazából ez mind különböző vállalkozás, különböző honlap.

  • Egy általánosan gyerekruhával foglalkozó blog vagy honlap, ahol minden megtalálható.
  • Használt gyerekruha árusítással foglalkozó honlap.
  • Egy gyerekruha üzlet Debrecenben.
  • Egy gyerekruha webáruház.
  • Kifejezetten gyerekruha szabásmintákat bemutató honlap.
  • Ugyanez pl. babaruhával, gyerekcipővel.
  • … és még rengeteg további lehetőség.

Mit lát ebből az olvasó és a Google?

Na most hadd tegyem fel neked a költői kérdést.

Ha a fenti példákból egy debreceni gyerekruha üzlet a “gyerekruha” kulcsszóra akar feljönni, szerinted mennyi esélye van hosszú távon?

És ha ez az üzlet csak az “XY és Társa Kft.” cégnevet kommunikálja mindenhol, mintegy “feltételezve”, hogy mindenki tudja, hogy ők gyerekruhával foglalkoznak? Mennyi esélyük lesz akkor akárcsak a sokkal könnyebb, “gyerekruha debrecen” kulcsszóra előre kerülni?

 

Hogyan teheted rendbe a keresőoptimalizálás alapjait?

A jó hírem az, hogy ennek megvannak a lépései. A rossz hírem pedig az, hogy ez sokszor nehezebb, mint bármi más. Olvasd el az első pontot, és megérted.

  • Legelőször próbálj meg ránézni a vállalkozásodra, a honlapodra kívülről. Mi az a 2-3 szó vagy kifejezés, ami ezt ténylegesen leírja bárkinek? Nem az a kérdés, hogy milyen kulcsszóra lenne jó előre kerülni, hanem hogy mi az a 2-3 szó, amit ha elmondasz bárkinek, azonnal megértik, hogy mivel foglalkozol.

Hidd el, ez nem olyan könnyű, és nagyon sokszor ezen megy el az egész dolog, ha valaki nem tudja elfogadni, hogy ő pl. egy gyerekruha üzlet Debrecenben, és nem egy gyerekruha webáruház (pedig nem az).

  • Használd az ingyenes Google AdWords Kulcsszótervezőt. Nem (csak) azért kell ott néhány jó kulcsszót találni a honlapodra, mert akkor előrejössz a keresőben, hanem mert arra van igény. És ez az üzleti életben sokkal többet jelent.
  • Próbáld meg első körben józan ésszel rendbe tenni a honlapodat ez alapján. Hidd el, ez sokszor többet ér, mintha technikai hókuszpókuszba bonyolódsz bele.
  • Nézd meg a keresőoptimalizálás lépésről lépésre cikkemet, ahol rengeteg további, részben technikai tippet is adok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://googleseokeresooptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr1716218294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása